maanantai 10. marraskuuta 2014

2. jakson motorola

1. Mikä meni hyvin?
- Olen tyytyväinen siihen miten hyvin mulla on mennyt asiakaspalvelut. Sain tehtyä portfolionki ihan hyvin, vaikka alussa mulla oli vähän ongelmia päästä alkuun.

2. Mikä meni huonosti?
- Oikeestaan kaikki mitä oon oppinu on menny ihan hyvin. Oon tehny kaikki tehtävätki ajallaan ja ei oo tullu poissaoloja. Tää jakso meni kaikinpuolin ihan hyvin.

3. Mitä olet oppinut?
- Ammatillisesti olen oppinut tekemään erilaisia tehohoitoja (kerasilk, l'oreal, spring) ja käyttämään niihin liittyviä koneita (höyrykone, hairmaster) ihan sujuvasti ja nopeesti, intialaisenpäähieronnan ja sen otteet on kehittyny nyt paljon paremmiks ja varmemmiksi. Portfoliota tehdessä opin tosi paljon hiusten rakenteista ja kaikesta tollasesta.
- Yhteistyötä oon tehny nyt pari kertaa tehohoidon levityksessä yhdessä parin kanssa ja kerran leikattiin miesten hiustenleikkaus pareittain. Sillon saa aina tehtyä tosi paljon nopeempaa ja se on hyvä silleen. Yhteistyötä tehtiin myös halloweeninä, kun 3. luokan kosmetologit maskeeras meidät ja valokuvaajat kuvas meidät. Myös 1. luokan kosmetologien kanssa oltiin niiden hoidossa ja sitten seuraavana päivänä tehtiin niille intialaiset päähieronnat ja hiustenpesut.
- Halloween projektissa tuli tutummaksi niitä valokuvauksen ja kosmetologin opiskelijoita, joka oli tosi kiva, koska en ollu ennen ollu missään tekemisissä niiden kans.
- Harjoitus asiakaspäivät on alkanu meneen jo tosi sujuvasi ja varmasti. Enään mua ei niin pelota, että pilaan sen asiakkaan hiukset. Oon tehny nyt muutaman kerran intialaisen päähieronnan, tehohoitoja ja leikkauksia ja tykkään tehdä niitä.
- Portfolion tekeminen oli alussa vähän laiskaa ja en oikeen jaksanu alottaa sitä, mutta sitten ku sain alotettua sen ja pääsin vauhtiin niin sitten se meni ihan sujuvasti. Lopputuloksesta tuli mun mielestä kans ihan hyvä ja oon tyytyväinen siihen miten hyvin löysin tietoa.

4. Mitä viet/ olet vienyt käytäntöön?
- Kotona ja vapaa-ajalla oon tehny leikkauksia ja intialaista päähierontaa.
- Kun katson tuota 2. jakson työseurantaa niin oon ihan hyvin tehny kaikkia noita. Asiakastöitähän on ehkä vähän vähemmän ku muilla, mutta niitäki tulis varmasti enemmän jos saisin tänne omia asiakkaita.
- Asiakaspäivät on ollu musta tosi kivoja, mutta mulla on aina vaan yks asiakas niin sillon ei oo enään sen jälkeen mitään tekemistä. Hyvin niissä päivissä on menny se, että kaikki asiakkaat on vaikuttanu ihan tyytyväisiltä lopputuloksiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti ja kerro mitä pidit!