sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Värikoulutuksia ja trendiprojektin kuvaukset

Eli siis tällä viikolla meillä oli tosiaan tiistaina ja torstaina ne värikoulutukset. 
Tiistaina sen piti KC. Ensin aamusta oli pari tuntia teoriaa, missä käytiin kaikkia niitä erilaisia värejä läpi, miten ne toimii ja käyttöohjeita niihin. Oli kyllä ihan mielenkiintoista, koska näiden värien sävyt on merkattu numeroilla, kun Goldwellilla, jota me nyt ollaan käytetty koko vuosi tuolla koululla on merkattu kaikki sävyt kirjaimin, niin piti opetella perus sävyjen numerointikin kokonaan uudestaan.

Mä olin siinä tosiaan mallina ja tekijöinä mulla oli Mari ja Janica. Mulle tehtiin raitoja KC:n Bleach Cream vaalennusvoiteella, joka ei turpoa, kun sen levittää hiukseen, joten sillä saa tehtyä tosi tarkastikin raitoja johonkin tiettyyn kohtan ilman että se leviäisi. Hapetteena oli 1.5%, sen piti olla aika hellä, koska näitä mun hiuksia on vaalennettu sillon muutama kuukausi sitten, että ne ei palaisi poikki tai mitään. 
Raidotuksen jälkeen niihin mun hiuksiin laitettiin KC Luxima, joka on kiiltosävyte, joka sävyttää ja taittaa hiuksen omia sävyjä. Siihen laitettiin Luximaa, koska ne oli niin kellertävät ja siellä oli niin monia eri sävyjä ja vivahteita. Se kouluttaja sekoitti tuosta Luximasta jonkun värisekoituksen, jossa oli 3 eri sävyä, joiden nimiä ei taidettu ottaa talteen ja en kyllä itsekään niitä muista, mutta siellä oli kaikkia jotka taittaa lämpöisyyttä ja vähän niitä mun hiuksissa olevia jo valmiiksi kylmemmän sävyisiäkin kohtia.
Oon kyllä tosi tyytyväinen lopputulokseen ja se näyttää tosi kivalta ja haluaisin kyllä käyttää noita värejä toistekin.




Torstaina olikin Goldwellin vuoro, ja siinäkin oli alussa muutama tunti aamusta teoriaa Topchicin ja Colorancen väreistä. Näistähän me jo tiedettiinkin tosi paljon, koska ollaan tehty kaikkia tehtäviä ja muutenkin käytetty näitä värejä jo tosi paljon, mutta hyvää kertaustahan se oli. 

Tälläkertaa Miira oli yks malleista ja mä ja Kerstin oltin tekemässä sen hiuksia. Miira halusi siltä tyvikasvun vähemmän huomiota herättäväksi ja vähän sävytystä pituuksiin, jotka oli alkanut vähän kellertää joulukuisen vaalennuksen jälkeen.
Me päätettiin, että me laitetaan tyveen Topchicin 9N@BP:tä, joka on yksi Topchicin uusista sävyistä, joihin on sekoitettu Elumenia sekaan. Hapetteena oli 9%, koka tyvi sai jäädä vähän rikkaamman sävyiseksi ja tummemmaksi, kuin muu pituus. 
Sen jälkeen, kun me oltiin Kerstinin kans levitetty se tyviväri niin kävin sekoittamassa vielä Colorancen 10S:n, jonka Kerstin sitten levitti. Sitten väri pestiin ja kuivattiin ja tässä on lopputulos.




Keskiviikkona meillä oli kuvaukset siihen trendiprojektiin, jolloin meidän malli soitti, että oli sairastunut, eikä voinut osallistua. Koska mun hiukset olitiin justiinsa laitettu edellisenä päivänä niin musta tulikin sitten se meidän malli. Miira sitten pesi ja laittoi sellaset lämpörullat mun päähän ja sitten mentiinkin jo meikkaukseen, joku niistä 3. vuoden kosmetologeista teki mulle silmäpainotteiset tummahkot meikit ja sitten kuvattiin vielä lopputulos allergialuokassa, johon oli laitettu kuvaustila.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti ja kerro mitä pidit!