sunnuntai 22. helmikuuta 2015

4. jakson motorola

1. Mikä meni hyvin?
- Hyvin meni mun mielestä suurinosa leikkauksista, raidotukset meni kans mun mielestä aika hyvin ja olin yleensä tyytyväinen värjäystenkin lopputuloksiin. Laserhoidon tein vain kerran, mutta kyllä sekin meni mun mielestä ihan kivasti.

2. Mikä meni huonosti?
- Huonosti meni tässä jaksossa ehkä se trendiprojekti, koska me ei oikeen saatu toimimaan niitä sen meidän mallin hiuksia, ja sitten kun mä olin mallina niin munki hiukset oli siinä lopputuloskuvissa vähän surullisen näköiset.

3. Mitä opin?
- Olen oppinut ergonomiasta, opin tekemään laser -hoitoja, kehityin raidottamisessa ja värjäämisessä paremmaksi ja nopeuskin ehkä vähän kehittyi. Leikkaamisesta on tullut myös nopeampaa ja nyt alkaa oleen aina ennen leikkausta jo sellanen fiilis että tiedän kyllä mitä teen. Opin KC:n väreistä vähän jotain, kun viimejaksossa en olisi vielä tiennyt yhtään mitään, Goldwelliltäkin Nectaya-värit tuli ainakin teoriassa tutuiksi, föönauksen lopputuloksetkin näyttää nykyään jo vähän siistimmiltä, joten kai siitäkin on oppinut jotain. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti ja kerro mitä pidit!