sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Tän viikon oppimisia

Tää viikko alotettiin hiuspohjan harjauksella. Mun pari oli Miira ja me tehtiin ensin sille ja sen jälkeen Miira teki mulle.
Mun mielestä se tuntu ihan mukavalta ja kyllähän sieltä sitä hilsettä lähtikin.



Tiistaina me leikattiin ensimmäistä kertaa niitä meidän miesten harjotuspäätä. Tuo ensimmäinen malli oli tommonen vähän pidempi.
Se meni kans ihan hyvin, vaikka mulla olikin vähän ongelmia noiden etuhiusten kanssa.

Tässä olin levittäny Kristalle sen hoitoaineen

Kristan pää höyrykoneessa

Lopputulos
Keskiviikkona me tehtiin tehohoitoja toisellemme. Mun pari oli Krista. Krista halus että sille laitetaan semmosta Aloe Vera -hoitoainetta, jossa luvattiin että sen pitäis suojata ja elvyttää rakennevaurioitunutta hiusta ja parantaa hiuskeratiinin rakennetta. 
Ensin pestiin shampoolla normaalisti hiukset, mutta jätettiin hoitoaine pois. Sitten ne pyyhekuivattiin aika kuivaksi. Se hoitoaine piti sitten laimentaa vedellä ja levittää siveltimellä joka puolelle hiuksia silleen, että ne hiukset jaettiin neljään osaan ja siitä lähettiin sitten menemään jakaus jakaukselta. Sen jälkeen ku se oli levitetty piti hakee höyrykone ja laittaa se Kristan päähän n. 5 minuutiks. Sitten se vaan huuhdeltiin ja kuivattiin normaalisti. 
Lopputuloksesta tuli ihan pehmeä ja kiiltävä ja se tuntu tosi kivalle.
Mulle ei vielä ehditty tehdä, koska aika loppu kesken, mutta Krista tekee mulle varmaan sitte tuon hoidon ens viikolla tai joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti ja kerro mitä pidit!